سمپاشی شپش

در این مقاله با مراحل زندگی شپش ها آشنا می شویدهمچنین پیشگیری از ورود شپشها و روش سمپاشی شپش ها را ارائه می دهیم



سمپاشی شپش

شِپِش یک راسته از حشرات است. شپش‌ها انگل خارجی، دایمی و اجباری هستند. اجباری به این معنا است که به غیر از بدن پستانداران و پرندگان در جاهای دیگر نمی‌تواند زندگی کند. شپش‌ها در راسته «شپش بی‌بالان» (Phthiraptera) قرار دارند. این راسته دارای بیش از ۳٬۰۰۰ گونه شپش است که انگل خارجی پستانداران و پرندگانند. البته استثناء نیز وجود دارد؛ نوک‌اردکی و خفاش به شپش مبتلا نمی‌شوند.

شپش سر

شپش سر چیست ؟

شپش سر نوعی حشره ی کوچک شش پاست که محکم به پوست سر میچسبد و از خون انسان تغذیه میکند.هر شپش به اندازه ی یک دانه ی کنجد است .تخم شپش محکم به موها میچسبد و به خاطر اندازه ی کوچکش به سختی میشود آن را دید.

 

شرکت" گروه تخصصی نجم” با مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید 09128612437

 

 

 

چه کسی شپش سر میگیرد؟

شپش سر بیشتر در بچه هایی که به مکانهای شلوغ مثل پیش دبستانی ، دبستان میروند شایع تر است.بچه ها در این سن بیشتر باهم در ارتباط هستند و ممکن است از کلاه هم استفاده کنند ، یا در بازی موهایشان با هم تماس داشته باشد و … بنابراین بیشتر در معرض گرفتاری اند.همچنین بزرگسالانی که با بچه ها زندگی میکنند ، ریسک بالایی برای مبتلا شدن دارند

 

شپش سر چگونه منتقل میشود؟

شپش سر اغلب از طریق تماس موی سر با موی سر شخص دیگر منتقل میشود.این به شپش فرصت میدهد تا با حرکات خود به موی سر شخص دیگر مهاجرت کند.همچنین شپشها میتوانند مدت زمان نسبتا طولانی روی لباسها زنده بمانند برای همین استفاده از لباس دیگران مثل شال و کلاه میتواند شپش سر را منتقل کند.

 

سمپاشی منازل برای شپش

گروه تخصصی نجم آماده ارائه خدمات سمپاشی منازل برای شپش صورت تخصصی جهت حذف این حشره و جلوگیری از شیوع آن در آپارتمان، منازل، بیمارستان، اداره و ارگانها می باشد.

سمپاشی منازل برای شپش

سمپاشی ادارات برای شپش

سمپاشی بیمارستان برای شپش

مشاوره رایگان و هماهنگی جهت اعزام کارشناس برای شمپاشی شپش در منازل : 09128612437

 

 

شرکت" گروه تخصصی نجم” با مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی

برای مشاوره رایگان سمپاشی شپش با ما تماس بگیرید 09128612437

نظر خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود

نظرات کاربران