طعمه گذاری موش و کاربردی ترین روش مبارزه با موش ها

موش هایی که عامل انتقال بیماری ها هستند یا در محیط های انسانی وجود دارند و یا خارج از محیط انسان ها زندگی می کنند. که با نام اهلی و وحشی شناخته می شوند. شرکت های خدماتی طعمه گذاری و مبارزه با موش را برای انواع موش های اهلی انجام می دهند تا محیط را‌‌‌‌از وجود این موجودات حذف نمایند.



موش ها را از خانه خود حذف کنید

شرکت‌هایی که با عنوان خدمات سمپاشی در کل کشور مشغول به فعالیت هستند با روش‌هایی مختلف به حذف حشرات و جانوران موذی از محیط زندگی انسان می‌پردازند. سمپاشی از جمله راه‌هایی است که برای حذف موجودات مزاحم در زندگی استفاده می‌شود.

به عنوان مثال  برای از بین بردن موش  سمپاشی موش یکی از روش‌ها است ولی طعمه گذاری و مبارزه با موش، بیشتر  مطرح و شناخته شده است. موش‌ها جوندگانی هستند که عامل انتقال آلودگی‌های بسیار زیادی می‌باشند و به دلیل رفت  آمد در نقاط مختلف با بار میکروبی متفاوت می‌توانند میکروب و ویروس را به راحتی از مکانی به مکان دیگر منتقل کرده و در واقع عامل شیوع بیماری باشند. مثلا عامل طاعون باکتری است و  توسط موش ها  جابجا می‌شود.

موش‌هایی که عامل انتقال بیماری‌ها هستند یا در محیط‌های انسانی وجود دارند و یا خارج از محیط انسان‌ها زندگی می‌کنند. که با نام اهلی و وحشی شناخته می‌شوند. شرکت‌های خدماتی طعمه گذاری و مبارزه با موش را برای انواع موش‌های اهلی انجام می‌دهند تا محیط را‌‌‌‌ از وجود این موجودات حذف نمایند.

برای حذف این جانوران موذی که در سه دسته موش خانگی، قهوه ای و سیاه تقسیم می شوند. طعمه گذاری و مبارزه با موش یکی از روش‌های از بین بردن این جانوران موذی است.

یکی از روش های پیشگیری و کاهش ورود موش به محیط زندگی حفظ نظافت می باشد و همچنین دور نگه داشتن مواد غذایی از دسترس آنها می تواند از ورود موش جلو گیری نماید. جذب موش ها به سمت مواد غذایی موجب شده تا از آن به عنوان طعمه گذاری و مبارزه با موشها استفاده نمایند.

 

طعمه گذاری و مبارزه با موش، راهی مطمئن

روش‌های مختلفی برای مبارزه و از بین بردن موش‌ها در محل زندگی انسان وجود دارد. توانایی موش‌ها در انجام کارهای مختلف و میزان زاد و ولد آنها به شکلی است که  نباید فرصت از بین بردن را با روش‌هایی که احتمال شکست در آنها وجود دارد، از دست داد.

 

طعمه گذاری و مبارزه با موش یکی از روش‌ها قابل اعتماد است که می‌توان از طریق آن به نتیجه‌های مثبتی دست یافت. مساله مهم  در  انتخاب طعمه می‌باشد.

در روش طعمه گذاری و مبارزه با موش از مواد مختلف همراه با سموم استفاده می‌شود که هر کدام دارای تفاوت‌های با یکدیگر می‌باشند. سمومی که در این روش استفاده می‌شوند، یا در لحظه موجب از بین بردن موش می‌شود،  یا در زمان مشخصی بعد از مصرف، موش را از بین خواهد برد.

تعیین استفاده از طعمه مناسب و میزان و نوع سم توسط نیروی با تجربه و متخصص قابل انجام است. عوامل زیادی در تعیین نوع طعمه و سم استفاده شده در آن تاثیرگذار است.

در حال حاضر طعمه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که در بازار برای طعمه‌‌‌‌‌گذاری و مبارزه با موش وجود دارد و به فروش می‌رسد بسیار متنوع است و هم از نظر سم و هم طعمی که به آن داده شده مختلف می‌باشد. بسیاری از طعمه غیر قابل اثر بر موش می‌باشد و بدن این جانور مقاومت  خوبی را در برابر آن نشان می‌دهد. باید طعمه به شدت برای موش جذاب باشد و بو و طعم آن موجب جذب موش برای خوردن گردد و درصد بسیار بالایی آن را از بین ببرد. این ماده باید درست و در زمان مشخصی مصرف گردد و اندازه و دز مصرفی آن نیاز به اطلاعات و دانش کافی دارد که با کمک نیروی خدماتی شرکت‌های وابسته این کار انجام می‌شود.

چه روش‌هایی برای از بین بردن موش‌ها وجود دارد؟

به غیر از طعمه گذاری و مبارزه با موش، روش‌های دیگری نیز وجود دارد که از آنها با توجه به شرایط و محیطی که موش در آنجا دیده شده است استفاده می‌گردد. در شرایطی با توجه به نوع محیط، مواد غذایی موش‌ها را به شدت محدود می‌کنند و با این روش موجب از بین رفتن آنها می‌شوند. حذف موش‌ها می‌تواند با نوعی مبارزه مکانیکی باشد که در آن موش‌ها به صورت زنده‌گیری به سرعت از بین  می‌روند. روش دیگر به غیر از طعمه گذاری و مبارزه با موش مبارزه بیولوژیک می‌باشد که  موش‌ها را عقیم می‌کنند و با این روش از تولید مثل آنها جلوگیری می‌شود.

مواد شیمیایی سمی و امواج فراصوت نیز روش‌های دیگر مبارزه با موش‌ها هستند. موجودات زنده‌ای مانند گربه یا سگ و... می‌تواند به عنوان روشی برای دوری این حیوان از محل زندگی باشد.

در کنار روش‌های مختلفی که برای حذف این جانور استفاده می‌شود، می توان با اطمینان گفت که روش طعمه گذاری و مبارزه با موش بسیار کاربردی و  تاثیر گذار است.

برای از بین بردن موش، بهتر است از خدمات شرکت‌های سمپاشی و مبارزه با  انواع جانوران موذی استفاده نمایید.

 

 

نظر خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود

نظرات کاربران