سمپاشی و دفع مارمولک ها به صورت کاملا حرفه ای و تضمینی

سمپاشی مارمولک ها علیرغم برخی از مزایای وجود آنها، همچون صید حشرات، از نظر برخی افراد حائز اهمیت ویژه است. از نظر برخی دیگر بخاطر ترس و یا هر عامل دیگری تصمیم به از بین بردن انواع مارمولک های موجود در منزل یا اطراف منزل خود می کنند.



سمپاشی مارمولکها علیرغم برخی از مزایای وجود آنها، همچون صید حشرات، از نظر برخی افراد حائز اهمیت ویژه است. از نظر برخی دیگر بخاطر ترس و یا هر عامل دیگری تصمیم به از بین بردن انواع مارمولک‌های موجود در منزل یا اطراف منزل خود می‌کنند. ما در گروه تخصصی نجم پروسه سمپاشی مارمولک را به صورت کاملا تخصصی و با استفاده از مواد و متدهایی انجام می‌دهیم که دیگر شاهد ظاهر شدن دوباره مارمولک‌ها در منزل و محوطه آن نباشید.

سمپاشی مارمولک و دفع آن با بهترین مواد و روش‌ها

استفاده از بهترین مواد دفع کننده و کارآمدترین روش‌ها برای سمپاشی مارمولک‌ها معادل با ریشه کن کردن تضمینی این موجودات است. امروزه با پیشرفت علم و تولید مواد و محصولات پیشرفته شیمیایی و غیر شیمیایی در هر زمینه، در مورد محصولات دفع کننده مارمولک نیز مواد و روش‌های زیادی به وجود آمده اند؛ به طوری که در مراجعه به یک مرکز عرضه کننده سموم و مواد کشنده حشرات و حیوانات موذی شاید چندین یا چند ده ماده موثر برای سمپاشی مارمولک و دفع آن به شما معرفی شود. انتخاب بهترین مواد و روش‌ها و بکارگیری آنها در مناطق موردنظر باعث کشته شدن و یا ترک محل توسط مارمولک‌ها می‌شود.

پیش از پرداختن به مبحث از بین بردن و سمپاشی مارمولک‌ها بهتر است بررسی کنیم که چه عواملی می‌توانند باعث شوند که مارمولک‌ها به سمت منزل شما جذب و در آن تردد کنند. در اینجا نیز همچون اغلب مسائل روزمره انسان ها پیشگیری بهتر از درمان است و می‌‍تواند باعث صرفه جویی در هزینه‌های لازم برای پاکسازی منزل از شر حشرات و حیوانات موذی شود.

همه موجودات زنده در صورتی به یک محل یا منطقه جذب می شوند که تغذیه لازم آنها در آن منطقه یا محل تامین باشد. از آنجایی که مارمولک‌ها از حشرات و موجودات ریز تغذیه می‌کنند اولین قدم برای جلوگیری از جذب و تردد آنها در منطقه مسکونی شما کاهش جمعیت حشرات است. یک آشپزخانه کثیف و پر از ظرف‌های نشسته، رها کردن باقی مانده غذا در محل و تمیز نکردن مدام و مرتب منزل و محوطه آن می‌تواند باعث جذب حشرات و به دنبال آن جذب و تردد انواع مارمولک‌ها در محل و منطقه مسکونی شود. اما در صورتی که حشرات و حیوانات ریز برای تغذیه مارمولک‌ها در محل وجود نداشته باشند این حیوانات نیز به طور خود به خود از محل، دفع خواهند شد.

سمپاشی مارمولک، راهکار رهایی از دست انواع مارمولک‌هاست

مارمولک‌ها در جاهای مشخصی از منازل تجمع نمی‌کنند یا در معرض دید قرار نمی‌گیرند که به راحتی بتوان آنها را کشت یا با استفاده از اسپری‌های مخصوص اقدام به از بین بردن آنها کرد. این موجودات اغلب در مناطق به دور از دید همچون پشت کمد و مبل‌ها، شکاف‌های بین دیوارها، اطراف و پشت وسیله های انبار شده پنهان می‌شوند. از این رو در اغلب موارد دیدن، پیدا کردن و دنبال کردن آنها برای از بین بردن‌شان کاری دشوار است. از طرفی برخی افراد و به خصوص خانم‌ها دل و جرات روبرو شدن و از بین بردن این موجودات را پیدا نمی‌کنند و از حضور آنها در جاهای پنهان منزل خود وحشت دارند.

کادر متخصص و مجرب ما در گروه تخصصی نجم با چندین سال سابقه درخشان در زمینه سمپاشی و ضدعفونی محل و مراکز مسکونی و غیرمسکونی، از سموم مناسب و سازگار با محیط زیست که مورد تایید وزارت بهداشت باشد برای سمپاشی مارمولک‌ها استفاده می‌کنند و دفع آنها را به راحتی امکان پذیر می‌سازند. استفاده از شیوه‌های تخصصی و خاص و همچنین داشتن تجربه کافی در این زمینه باعث می‌شود سمپاشی مارمولک‌ها و دفع آنها از محل در کمترین زمان ممکن و به راحتی انجام شود و در نتیجه محل مورد نظر از انواع مارمولک‌ها پاکسازی گردد.

علاوه بر کیفیت عالی ارائه خدمات ما در مجموعه تخصصی نجم در مورد هزینه سمپاشی مارمولک نیز با رعایت استانداردها و تعرفه‌های مشخص شده عمل می‌کنیم. قیمت سمپاشی مارمولک با توجه به عوامل مختلفی از جمله میزان سموم مصرف شده، متراژ محل، زمان مورد نیاز برای سمپاشی و ... تعیین می‌شود.

 

نظر خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود

نظرات کاربران