سمپاشی عنکبوت

در این مقاله با مراحل زندگی عنکبوت آشنا می شوید، همچنین پیشگیری از ورود عنکبوت و روش سمپاشی و مبارزه با عنکبوت را ارائه می دهیم



سمپاشی و مبارزه با عنکبوت

 

عنكبوت ها، گروهی هستند كه در جهان بیش از سی هزار نوع آنها وجود دارد و در حجم و شكل و روش زندگی متفاوت هستند؛ روش زندگی فردی همراه دشمنی با یكدیگر در آنها غالب است و انواع اندكی از آنها یافت می شوند كه به صورت دسته جمعی زندگی می كنند.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز، جثه عنكبوت های ماده از نرها بزرگتر است: غالباً فقط در هنگام ازدواج همدیگر را ملاقات می كنند و عنكبوت نر قبل از عروسی، اقدام به رقص ها و حالات مشخصی در برابر عنكبوت ماده می نماید كه مقصودش جلوگیری از غریزه دشمنی عنكبوت ماده است.lمخصوصا در هنگامی كه آمیزش آنها تمام می شود .

طول عمر این عنکبوت بین یک تا سه ساله و این عنکبوت که سیاه و نوار قرمز بر پشت داره و از جنس نر که تقریبا زرد رنگه بزرگتره !

عنكبوت نر غالباً در لانه باقی می ماند و اقدام به پنهان شدن از عنكبوت ماده می كند، چرا كه می ترسد او را بكشد. كشتن عنكبوت نر بعد از تمام شدن آمیزش جنسی، در بین بسیاری از عنكبوت ها اتفاق می افتد؛ مشهورترین این عنكبوت ها “بیوه سیاه” است.

در برخی از انواع آنها، عنكبوت ماده، عنكبوت نر را رها می كند تا هنگامی كه فرزندان از تخم خارج می شوند، اقدام به قتل او كنند و او را بخورند. در انواع دیگری از عنكبوت، مادر، اقدام به تغذیه فرزندان كوچكش می كند تا این كه بزرگ می شوند و مادرشان را می كشند و می خورند.

نظر خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود

نظرات کاربران