خدمات سمپاشی اماکن

سمپاشی اماکن شاید بهترین و موثرترین راهکاری باشد که بتوان با استفاده از آن مشکل وجود حشرات و جانوران موذی در ادارات و اماکن عمومی را با خیال راحت حل نمود. البته در این مورد بایستی با برخی روش های کنترلی و پیشگیرانه نیز آشنا باشید تا بتوانید از مشکلات مکرر در این زمینه جلوگیری کنید و مرتبا مجبور به هزینه کرد اضافی برای سمپاشی اماکن نشوید.



سمپاشی اماکن شاید بهترین و موثرترین راهکاری باشد که بتوان با استفاده از آن مشکل وجود حشرات و جانوران موذی در ادارات و اماکن عمومی را با خیال راحت حل نمود. البته در این مورد بایستی با برخی روش‌های کنترلی و پیشگیرانه نیز آشنا باشید تا بتوانید از مشکلات مکرر در این زمینه جلوگیری کنید و مرتبا مجبور به هزینه کرد اضافی برای سمپاشی اماکن نشوید.

خدمات سمپاشی اماکن

راه هایی برای کنترل و پیشگیری از تردد و زندگی حشرات و جانوران موذی در ادارات

پیشگیری از تردد و زندگی حشرات و جانوران موذی در ادارات و اماکن عمومی می‌تواند نیاز به دریافت خدمات در زمینه سمپاشی اماکن را به حداقل رسانده و حتی حذف کند. در این مورد توجه به نکاتی از جمله موارد زیر می تواند موثر باشد:

  • مواد غذایی در اماکن عمومی و ادارات بایستی در بسته بندی‌های پلاستیکی یا شیشه‌ای مهروموم شده نگهداری شوند.
  • زباله‌های حاوی ضایعات مواد غذایی در سطل‌های زباله‌ای کاملا پوشانده شده‌اند قرار گیرند.
  • زباله‌ها مرتبا از اداره خارج شوند.
  • نشتی لوله کشی‌ها برطرف شود به طوری که در هیچ جایی از آشپزخانه اداره یا هر مکان دیگری آب جمع نشود.
  •  فضا به هیچ عنوان نباید بهم ریخته باشد، داخل دسته‌های روزنامه، مجلات و مقواهای مصرف شده می‌تواند بهترین جا برای پنهان شدن انواع حشرات و حیوانات موذی باشد. پس حتما باید آنها را از محل دور و از شرشان خلاص شوید.
  • هر گونه سوراخ و شکاف در دیوارها، اطراف کابینت ها و ... را بپوشانید تا حشرات و جانوران موذی جایی برای پنهان شدن نداشته باشند.
  • در موارد حاد که استفاده از اسپری‌ها و انواع مواد حشره‌کش و سموم از بین برنده حیوانات موذی خریداری شده پاسخگو نبود در اسرع وقت از خدمات سمپاشی اماکن مراکز معتبر فعال در این زمینه استفاده نمایید.

سمپاشی اماکن اداری به صورت کاملا تخصصی

سمپاشی اماکن اداری

ما در گروه تخصصی نجم با داشتن تجربه درخشان چندین ساله در زمینه ارائه خدمات سمپاشی اماکن عمومی، ادارات، منازل، هتل‌ها، رستوران ها و ... به صورت کاملا کارشناسانه و حرفه‌ای توانسته ایم جایگاه ویژه ای برای خود در میان رقبا فراهم کنیم. از این رو همه روزه بر تعداد و رضایت مشتریان بهره مند شده از خدمات سمپاشی ما افزوده می‌شود و این نتیجه‌ای جز رضایت در رسیدن به هدف در میان پرسنل متخصص نجم ندارد.

تیم تخصصی نجم با رعایت کامل اصول ایمنی می‌توانند خیال شما را از بابت پاکسازی و دفع حشرات و جانوران موذی از محل زندگی و کار شما آسوده سازند.

سمپاشی اماکن برای دفع ساس

سمپاشی اماکن برای دفع ساس

ساس از جمع حشرات آزار دهنده است که به راحتی می‌تواند در درز و شکاف های کوچک پنهان شود. شناسایی و تشخیص وجود ساس در یک محل را یا بایستی با بررسی گزش های ایجاد شده توسط این حشره و یا با بررسی فضله‌های به جای مانده از آن انجام داد. از بین بردن کامل و قطعی ساس تنها با سمپاشی اماکن به صورت کاملا اصولی و تخصصی امکان پذیر است.

ما در مجموعه تخصصی نجم از مواد و سموم کشنده متناسب با هر نوع حشره و جانوران موذی برای از بین بردن آنها استفاده می‌کنیم و متدهای خاصی را در این باره برای انجام سمپاشی تضمینی به کار می‌گیریم.

سمپاشی اماکن عمومی و ادارات راهی برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های خطرناک قابل انتقال از طریق انواع حشرات

سمپاشی اماکن عمومی و ادارات

حشرات و جانوران موذی می‌توانند عامل انتقال انواع بیماری‌های خطرناک و حتی کشنده به انسان‌ها باشند. اماکن عمومی و ادارات نیز از آنجایی که مکان‌هایی پر تردد و شلوغ محسوب می‌شوند، با دارا بودن این حشرات و جانوران موذی می‌توانند موجب انتقال انواع بیماری‌ها به تعداد زیادی از افراد شوند و از این رو مشکلات بزرگی را در سطح جامعه ایجاد کنند.

از این رو سمپاشی اماکن عمومی و ادارات به خصوص در فصول و ایام مشخصی از سال همچون تابستان‌ها و اواخر فصل بهار که هوا رو به گرمی می‌رود و جمعیت حشرات در منازل و انواع اماکن مسکونی و غیر مسکونی افزایش می‌یابد بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد. جهت دریافت خدمات تضمینی در زمینه سمپاشی اماکن می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی نجم تماس حاصل نمایید.

 

 

ویژگی های گروه تخصصی نجم

 

  • بازديد اوليه رايگان ازمحل براي شناسايي دقیق نوع آفات (حشرات، جوندگان و ...)
  • بررسی نوع آفت ومکان­های اختفا و زاد و ولد آن­ها
  • انجام تست حساسيت براي تعيین سم مناسب،جهت مبارزه با آفت
  • مبارزه شیمیایی شامل سم پاشی اصولی وطعمه گذاری با استفاده از سموم بهداشتي كم خطر و بي خطر با كارايي بالا و مورد تائـيد سازمان­هاي ذيصلاح با توجه به هر آفت
  • بازديد هاي ادواري وارزيابي عمليات هاي انجام شده به منظور اطمینان از صحت عملیات تا پايان قرارداد
  • آموزش بهداشت وفرهنگ سازی جهت کاهش معضل به منظور دستيابي به محيطي سالم و كنترل و نگهداري شرايط مطلوب
  • انجام تحقيقات علمي در خصوص موارد مطروحه و ارائه راهکارهاي لازم

نظر خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود

نظرات کاربران