سمپاشی کارخانجات و اماکن صنعتی

سمپاشی کارخانجات و اماکن صنعتی

سمپاشی و مبارزه با آفات در کارخانجات و محیط های صنعتی
گروه تخصصی نجم با بیش از یک دهه تجربه در این امور که داری مجوز از وزارت بهداشت و درمان

سمپاشی کارخانجات و اماکن صنعتی

سمپاشی کارخانجات و اماکن صنعتی

باتوجه به خطراتی که صنایع را تهدید می‌کند می توان مبارزه با آفات را یکی از ارکان مهم در این خصوص قلمداد کرد،آفات می توانند ضرر های فراوانی جانی -مالی بر دوش صنایع بگذارند به همین منظور وزارت بهداشت ‌و درمان مجوز های را جهت مبارزه با این آفات و جوندگان به شرکت های که صلاحیت استفاده از سموم را دارند داده است که بهترین روش مبارزه را انتخاب کنند.

گروه تخصصی نجم با بیش از یک دهه تجربه در این امور که داری مجوز از وزارت بهداشت و درمان هست آماده ارائه خدمات می باشد.


در واحد های مختلف صنایع روش های مختلفی برای مبارزه با حشرات هست که کارشناسان گروه با بازدید و انتخاب روش و سموم مناسب شما را یاری می کنند.

مشکل عمده صنایع جوندگان یا همان رت ها و موش ها بطرف زباله ،كود حيوانات ، فاضلاب ها و ديگر منابع غير بهداشتي جهت تغذيه و توليد نسل جلب مي شوند نسل آنها در اين محيط هاي ايده آل به سرعت رو به افزايش مي گذارد و از اين كانون هاي آلودگي به مناطق غير آلوده سرازير مي شود. در صورتيكه در کارخانجات و يا انبارهاي مواد غذائي، سمپاشی و طعمه گذاری موش انجام  نشود به علت تولید مثل سريع  و با بالا رفتن جمعيت موش خسارت جبران ناپذيري به اقتصاد و بهداشت عمومي وارد مي شود. در منازل مسكوني موش هاي نروژي، موش سياه يا انباري و موش خانگي از اهميت بهداشتي و اقتصادي برخوردار هستند.

سمپاشی کارختنه

 

گروه تخصصی نجم تمامی استاندارد های مرتبط با صنایع را ازجمله مستندات کامل سموم جهت ارائه به واحد های بازرسی بهداشتی نظارتی را در قالب کتابچه در اختیار شما مدیران محترم صنایع قرار می دهد و پلان تمامی نقاط سمپاشی و طعمه گذاری با گزارش مصور جهت بایگانی و‌ تاییدیه کار -نکات احتیاطی در تمامی فضای کارخانه نصب می شود.

 

شرکت" گروه تخصصی نجم” با مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی

برای مشاوره ضد عفونی کرونا با ما تماس بگیرید 09128612437

 

 

نظر خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود

نظرات کاربران