سمپاشی منازل و آپارتمان در کرج

ساس ها موجودات زنده ای که در دسته حشرات قرار می گیرند. این جانوران در محل زندگی انسان ها نیز دیده می شوند و به همین دلیل روش هایی برای پیشگیری یا حذف آنها پیشنهاد می شود. سمپاشی ساس راهکاری برای حذف این موجود زنده است. ساس های جانوران خونخواری هستند و می توانند عامل انتقال بیماری نیز باشند.



چرا سمپاشی ساس ضروری است ؟

ساس ها موجودات زنده ای که در دسته حشرات قرار می‌گیرند. این جانوران در محل زندگی انسان‌ها نیز دیده می‌شوند و به همین دلیل روش‌هایی برای پیشگیری یا حذف آنها پیشنهاد می‌شود. سمپاشی ساس راهکاری برای حذف این موجود زنده است. ساس‌های جانوران خونخواری هستند و می‌توانند عامل انتقال بیماری نیز باشند. سمپاشی ساس زمانی که احتمال وجود این حشره در تمام قسمت‌های خانه وجود داشته باشد الزامی است.  ساس دو گونه اصلی و مهم دارد و هر دو برای انسان خطرناک هستند.

تاریخچه این موجودات به سال‌های بسیار دوری بر می‌گردد و می‌توانند علاوه بر انسان‌ها دارای انگل‌هایی مانند پرندگان باشند.

اندازه و طول بدن این حشره بسیار کوچک و 6 میلیمتر می‌باشد، البته این اندازه ساس بالغ است.

 اگر اثرات وجود ساس را بر بدن خود مشاهده نمودید، باید به دنبال وجود آن در محیط هایی مانند تختخواب، مبل‌ها، لباس و هر جایی که نرم و جنس پارچه‌ای داشته باشد، بگردید.

برای اینکه سمپاشی ساس و از بین بردن آنها با موفقیت باشد، باید شناخت درستی از این جانور داشته باشید و مراحل زندگی آن را به خوبی بشناسید. بدن ساس بعد از غذا خوردن بزرگتر می‌شود، دقت داشته باشید که این جانور خونخوار در سه مرحله از زندگی خود یعنی نیمف، تخم ساس و زمانی که بالغ است با چشم غیر مسلح دیده می شود.

در محیط های مختلف که انسان‌ها حضور دارند به خصوص مکان‌هایی که تجمع  فراوان باشد نیز وجود این  حشره بیشتر دیده می‌شود. زمانی که حشره ریزی که خون بدن را مکیده و رنگ روشن تا قهوه‌ای دارد، مشاهده نمودید باید به وجود ساس  شک کنید و بعد از اطمینان حتما اقدام به سمپاشی ساس نمایید.

معمولا سمپاشی ساس توسط شرکت های خدماتی که در این کار تخصص دارند، انجام می‌شود. سمپاشی انواع محیط‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در شهرهای مختلف انجام می‌شود. سمپاشی در تهران نیز توسط شرکت های فعال در این زمینه، انجام می‌شود.

اصول سمپاشی ساس در منزل چیست؟

بعد‌‌‌ از‌‌‌ اطمینان از وجود ساس در منزل و یا هر محیط دیگری تصمیم برای سمپاشی گرفته می‌شود. در مسیر سمپاشی  محیط باید به نکاتی توجه داشته باشید.

سمپاشی ساس یکی‌‌‌‌‌‌‌از‌‌‌‌‌انواع سمپاشی‌ها برای از بین بردن حشرات موذی است. در واقع سمی که برای از بین بردن این جاندار استفاده می‌‌‌‌شود بادیگر سموم متفاوت خواهد بود و حشره دیگری با‌‌‌‌‌‌ آن از بین نمی‌‌‌رود. در عین حال باید دقت داشته باشید که ساس به آن سم مقاوم نباشد.

سمپاشی وسیع در خانه زمانی انجام می‌شود که از حضور این حشره مطمئن باشید و تعداد آن را به اندازه‌‌‌‌‌ای ببینید که دیگر با روش‌های ساده تر از بین نروند.

اگر تعداد کمی از ساس در محیط زندگی وجود داشته باشند با سم‌ها و اسپری‌های کوچکی که در بازار برای ساس وجود دارد از بین خواهند رفت  ولی با افزایش تعداد این حشره سمپاشی ساس به صورت وسیع و حرفه‌ای لازم خواهد بود.

 

از اصول مهمی که در سمپاشی ساس باید به آن توجه کنید، تهیه سم برای سمپاشی است. حتما سم باید مخصوص از بین بردن ساس باشد زیرا سم حشرات دیگر، ساس را از بین نمی برد و باید تست انجام شود تا نسبت به این سم مقاومت نشان ندهد.

انتخاب نیروهای خدماتی برای سمپاشی نیز مهم است زیرا افرادی که در این زمینه با تجربه هستند و کار را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند برای سمپاشی ساس گزینه مطمئن‌تری می‌باشند.

نکته مهم بعد از انتخاب سم، انتخاب پوشش مناسب  برای کسانی است که این کار را انجام می‌دهند. لباس مخصوص کار سمپاشی که کل بدن را بپوشاند، کفش‌هایی پوشیده و عینک مخصوص که از چشم‌ها محافظت کند برای سمپاشی ساس لازم و ضروری است.

نکته مهم دیگر پوشاندن مسیر تنفسی با ماسک یا پارچه‌‌‌‌‌ای نمدار است.

مراحل زندگی ساس‌ها مختلف است و در زمان سمپاشی نباید این نکته را فراموش نمود.

سمپاشی ساس در هر مرحله‌ای باشد باید انجام شود. ساس را در مکان‌های دور از دسترس و دور از چشم می‌توان جستجو نمود.

البته دمای قسمت‌هایی از خانه که گرم‌تر باشد و دور از دسترس نیز باشد مکان مناسبی برای حضور ساس‌ها است. تشک، انواع پارچه‌ها و لباس‌ها، زیر فرش، زیر کفپوش‌ها، سوراخ‌ها و شکاف‌ها جزو مکان‌هایی هستند که این جانور حضور دارد.

   هیچکس در محیط نباید حضور داشته باشد و حتی حیوانات خانگی را نیز از محیط دور نمایید.

انواع غذاها و ظروف مواد غذایی را در مکانی سر پوشیده قرار دهید. اسپری کردن محیط باید با دقت انجام شود زیرا در صورت باقی ماندن بخش کوچکی که حاوی تخم این حشره نیز باشد امکان انتقال و پخش شدن مجدد این  جانور وجود خواهد داشت.


شرکت خدماتی سمپاشی در تهران

در هر کجای تهران و یا کرج که زندگی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنید، اگر متوجه حضور ساس در محیط زندگی خود شدید می‌توانید از شرکت‌های خدمات  کمک بخواهید. شرکت‌های متعددی به صورت تخصصی در  شهرهای مختلف مشغول به فعالیت هستند.

خدمات سمپاشی در تهران نیز به صورت شبانه روزی فعال است و سریعا نیروهای خود را برای ریشه کن کردن ساس در محل مورد نظر اعزام می‌کند. هر محیطی مانند خانه ویلایی یا آپارتمان در تهران و یا کرج با کمک نیروی مجرب سمپاشی می گردد.

شرکت سمپاشی گروه تخصصی نجم؛ با بیش از یک دهه فعالیت درخشان در زمینه‌ی سمپاشی ، توانسته است موجبات رضایت مشتریان را فراهم آورد. شرکت سمپاشی گروه تخصصی نجم با استفاده از کادری مجرب ، آموزش دیده ،متخصص و حرفه‌ای در تهران و کرج و با به کارگیری متدهای پیشرفته در زمینه سمپاشی در جهت خدمت رسانی تلاش کرده است .

گروه تخصصی نجم طبق استاندارد های وزارت بهداشت وارد عمل شده و برای مبارزه و دفع آفات جانوارن موذی خانگی ، شهری با ارائه قیمت مناسب کلیه خدمات سمپاشی را در طیف وسیعی از خدمات انجام می دهد .

نظر خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود

نظرات کاربران